ماسک ضد چروک و پیشگیری از علائم پیری پوست

همانطور که همه ما می‌دانیم برای مقابله با روند پیری پوست باید به وسیله ماسک ضد چروک که امکان تهیه آن در منزل و با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی فراهم است اقدام نموده و حالت افتادگی و چروک‌های پوستی را کاهش دهیم. از طرفی لازم است دستوراتی را جهت هر چه بهتر مراقبت کردن از پوست خود، علاوه بر استفاده از انواع ماسک زیبایی به کار گیریم. در ادامه شرح کاملی خواهیم داشت برای مراقبت از پوست و معرفی چند ماسک ضد چروک صورت که در جهت رفع چروک‌های پوستی موثر بوده و در مواردی خاص به کاهش افتادگی عضلات این ناحیه نیز کمک خواهد کرد.

ماسک ضد چروک

چرا باید از ماسک ضد چروک استفاده نمائیم؟

همه ما می دانیم که پوست انسان در اثر گذشت زمان حالت شادابی، کشیدگی و شفافیت خود را که مشخصات یک پوست سالم و جوان است از دست داده و چروکهایی سطحی در نواحی مختلف آن ایجاد می شود. این چروک های پوستی که در ابتدا به شکلی سطحی خود را نشان می دهند پس از گذشت چندی، عمیق تر شده و به صورت دائم در صورت ما باقی خواهند ماند. رفته رفته این چین ها عمیق تر شده و عضلات پوست نیز حالتی شل و افتاده به خود خواهند گرفت. این پروسه را روند طبیعی پیری پوست نام نهاده اند که دیر یا زود برای همگی اتفاق خواهد افتاد اما در بسیاری از مواقع، چنین علائمی به شکلی زود هنگام و در اثر بی توجهی و عدم مراقبت صحیح پوست اتفاق می افتد که باید به موقع از این روند جلوگیری نمود. در غیر این صورت پوست ما دچار پیری زودرس خواهد شد.

به همین دلیل است که باید به طور مرتب و با فواصل معین از انواع ماسک زیبایی پوست که اهدافی مختلف را دنبال می کنند استفاده نمود. هدف اصلی استفاده از انواع ماسک های زیبایی، به تعویق انداختن روند پیری پوست، ویتامینه، آبرسانی پوست، رفع چین و چروک های زود هنگام و لایه برداری می باشد. آسان طب توجه علاقمندان به ماسک های زیبایی خانگی را به چگونگی آماده سازی پوست جهت استفاده از این ماسک ها جلب می نماید.

روش آماده سازی پوست برای ماسک ضد چروک

ماسک ضد چروک

روش استفاده از ماسک ضد چروک پوست به این ترتیب است که در ابتدا، پوست صورت خود را از هرگونه ماده آرایشی پاک نمائید. حتی خانم هایی که به طور روزانه از محصولات آرایشی استفاده نمی کنند نیز باید به وسیله یک پاک کننده آرایش، صورت خود را از گرد و غبار و آلودگی های محیطی پاک نمایند. تنها در زمانی که صورت شما عاری از هرگونه ماده بهداشتی آرایشی و گرد و غبار است می توانید از انواع ماسک زیبایی و به ویژه از ماسک ضد چروک استفاده نمائید. سپس موهای خود را در یک کلاه مخصوص پوشانده و آماده انجام کار شوید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397برچسب:ماسک ضد چروک, | 22:22 | نويسنده : Bahar |